ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΑΠΘ (http://register.auth.gr) & ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2018 (25/9 – 5/10)

Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων 2018 που ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους στα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις του ΑΠΘ,  με το σύστημα ηλεκτρονικής εγγραφής του ΥΠΠΕΘ https://eregister.it.minedu.gov.gr έως τις 17 (18) Σεπτεμβρίου 2018, καλούνται από Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018 (9 π.μ.) έως και την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018 να:

 Βήμα 1ο: Καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών του ΑΠΘ: http://register.auth.gr
 
Βήμα 2ο: Προσέλθουν στη Γραμματεία του Βιολογίας από τις 11.00 πμ έως τις 12.00 μ για έλεγχο ταυτοπροσωπίας, φέροντας μαζί τους αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

  • Φωτοτυπία των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας
  • Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη της ηλεκτρονική αίτηση που κατέθεσαν στην πλατφόρμα εγγραφής του ΥΠΠΕΘ (στο https://eregister.it.minedu.gov.gr)
  • Δύο φωτογραφίες τύπου ταυτότητας
     

Στη συνέχεια, και μόνο εφόσον ολοκληρώσουν τα παραπάνω βήματα εντός της καθορισμένης προθεσμίας,

Βήμα 3ο: θα λάβουν
α) οδηγίες ως προς την παραλαβή των κωδικών που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της φοιτητικής τους ιδιότητας (ιδρυματικός λογαριασμός χρήστη ΑΠΘ για π.χ. έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας, έκδοση κάρτας σίτισης, αίτηση συγγραμμάτων κ.λπ.)
β) κατόπιν αίτησής τους στη Γραμματεία, βεβαίωση εγγραφής, την οποία, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης μπορούν να χρησιμοποιούν, με την επίδειξη και της αστυνομικής τους ταυτότητας, για έκδοση δελτίου μειωμένου εισιτηρίου κατά τις μετακινήσεις τους με τα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, έως την έκδοση της ακαδημαϊκής τους ταυτότητας.
 
Ο εγγραφείς/Η εγγραφείσα, ο οποίος/η οποία επιθυμεί να συμμετέχει στη διαδικασία μετεγγραφών του ακ. έτους 2018-19, και μόνο στην περίπτωση που καθίσταται αδύνατη η αυτοπρόσωπη παρουσία του/της για εξαιρετικούς λόγους, μπορεί:
α) να απευθύνεται σε ΚΕΠ του τόπου κατοικίας τους/της, υποβάλλοντας θεωρημένη για τη γνησιότητα της υπογραφής του/της αίτηση ταυτοποίησης στοιχείων. Η αίτηση, με αντίγραφο ταυτότητας, μπορεί να αποστέλλεται στη Γραμματεία είτε μέσω ΚΕΠ είτε με ταχυμεταφορά
Ή
β) να εξουσιοδοτήσει ο ίδιος/ίδια πρόσωπο το οποίο θα προσέλθει στη Γραμματεία για έλεγχο ταυτοπροσωπίας, προσκομίζοντας εξουσιοδότηση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής και την ταυτότητα/διαβατήριο και των δύο προσώπων (εξουσιοδοτούντος/-ούσης και εξουσιοδοτούμενου/-ης).
Κατόπιν του α) ή του β) (ολοκλήρωση Βήματος 2ου), θα λάβει οδηγίες για τη χορήγηση των κωδικών που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της φοιτητικής ιδιότητας (Βήμα 3ο), προκειμένου να συμμετέχει στη συνέχεια στη διαδικασία μετεγγραφών τρέχοντος έτους.

 
Επισημαίνεται ότι η συμπλήρωση του ατομικού στατιστικού δελτίου από τους νεοεισαχθέντες φοιτητές και νεοεισαχθείσες φοιτήτριες είναι υποχρεωτική βάσει του Νόμου 3832/2010.  Επομένως, όσοι/όσες δεν το έχουν κάνει ήδη ηλεκτρονικά κατά την εγγραφή τους στο https://eregister.it.minedu.gov.gr μπορούν να το παραλάβουν, συμπληρώσουν και καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματός τους εντύπως, κατά τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας.
 
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των στοιχείων που ζητούνται, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr
 
Εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορείτε να απευθύνεστε στη  νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.
 
 
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
 
1. Όσοι/όσες, κατά την εγγραφή τους στο https://eregister.it.minedu.gov.gr
α) καταχώρησαν λανθασμένο ΑΜΚΑ ή/και  δεν αντιλήφθηκαν ότι δεν επιστρέφονταν τα προσωπικά τους στοιχεία ολοκληρωμένα ή ορθά (π.χ. Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας), με αποτέλεσμα να τα αποδεχθούν ως ορθά προχωρώντας σε οριστική υποβολή ή β) προέβησαν σε αλλαγή ΑΔΤ μετά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους, οπότε ο ΑΔΤ που έχει καταχωρηθεί στα Π.Σ. των πανελλαδικών εξετάσεων δεν είναι πλέον σε ισχύ, θα μπορούν να επικαιροποιήσουν, να συμπληρώσουν ή να διορθώσουν όσα στοιχεία θα τους επιτρέπει η καταχώρηση αυτών στο http://register.auth.gr
Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία θα ελεγχθούν και θα ταυτοποιηθούν/επικαιροποιηθούν κατά την προσέλευσή τους στη Γραμματεία, με τα απαραίτητα για την περίπτωσή τους πρόσθετα δικαιολογητικά, τα οποία δύναται να ζητήσει η Γραμματεία κατά την κρίση της.
 
2. Όσοι/όσες, κατά την εγγραφή τους https://eregister.it.minedu.gov.gr υπέβαλαν αίτηση διαγραφής α) από το ΑΠΘ για εγγραφή σε άλλο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή β) από άλλο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για εγγραφή στο ΑΠΘ, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία επιπλέον ενέργεια (π.χ. να υποβάλουν αίτηση διαγραφής στο Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι/-ες) καθώς τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, προκειμένου για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους.

Από τη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας

ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδ. Έτους 2024-2025

Διάλεξη με θέμα: “ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ”

Πρόγραμμα εξεταστικής περιόδου χειμερινού εξαμήνου 2024-2025

Αθλητές/τριες κατάθεση δικαιολογητικών εγγραφής και ενεργοποίηση ιδρυματικών υπηρεσιών 26 έως 29-11-2024

Πρόγραμμα Κατατακτηρίων εξετάσεων 2024-2025 – ΟΡΘΗ ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ