Εγγραφές ακ. έτους 2024-25 των επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2023-24

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) ανακοινώθηκε ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2022-23, σύμφωνα προς την Υπουργική Απόφαση Φ.253.2/101765/Α5 (ΦΕΚ 5504Β/15-09-2023), πραγματοποιούνται από 17 έως 24 Οκτωβρίου 2024

Για την εγγραφή σου στο Τμήμα του ΑΠΘ που έχεις επιτύχει την εισαγωγή σου σύμφωνα με την ανωτέρω Υ.Α, πρέπει σε αυτή την προθεσμία να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση 1 σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα
  5. Υπεύθυνη Δήλωση 2, σύμφωνα με το υπόδειγμα (Υ.Δ. Υπαίθριων Ασκήσεων)

Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις μπορούν να εκδοθούν είτε ψηφιακά (αφορά κάτοχους κωδικών taxisnet) μέσω του www.gov.gr είτε εντύπως, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής από αρμόδια αρχή.

Σημείωση:

Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις, εφόσον εκδοθούν εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (17-24 Οκτωβρίου) να κατατεθούν στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ, Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου>)

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Βιολογίας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Εάν έχεις ήδη εγγραφεί σε άλλο Τμήμα/Σχολή Πανεπιστημίου της Ελλάδας από τη συμμετοχή σου στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει να υποβάλεις επιπλέον

5. Πιστοποιητικό διαγραφής από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα

Σε αυτή την περίπτωση η ανωτέρω Υπεύθυνη Δήλωση θα πρέπει να αναφέρει «i) είμαι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη σε άλλη Σχολή ή Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, από το οποίο: έχω αιτηθεί τη διαγραφή μου ή προσκομίζω πιστοποιητικό διαγραφής» (Ο,ΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ)

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης “Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο ΑΠΘ”

Υποβολή δικαιολογητικών αιτούντων μετεγγραφή στο ΑΠΘ

Υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδ. Έτους 2024-2025

Διάλεξη με θέμα: “ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ”

Πρόγραμμα εξεταστικής περιόδου χειμερινού εξαμήνου 2024-2025